Služby

Stěhovací firmy běžně stěhují kanceláře, kamenné obchody, sklady i dílny

Přestěhovat kancelář, firemní provozy, sklady či kamenný obchod je běžnou součástí nabídky práce stěhovacích firem.

Časový harmonogram

Ze všeho nejdůležitější je pověřit přípravnou fází (balením věcí a jejich tříděním) vhodné spolupracovníky, kteří nebudou na obtíž, ale naopak ku prospěchu věci. Začít byste měli časovým rozvrhem, kdy oslovit stěhovací firmu, o jaké služby ji požádat a s čím také počítat. Měli byste mít stanovený plán, kdy se budou jaké úkony provádět, aby vše na sebe navazovalo, a nedocházelo ke skluzu, například byste měli odhadnout, kolik času vám zabere balení a třídění předmětů, kolik času rozmontování nábytku, úklid a všechny potřebné administrativní úkony spojené se změnou adresy.

stěhování kanceláře

Situace je vždy snazší v kancelářích, protože tam se stěhuje obvykle jen kancelářský nábytek, koberce, svítidla, papírová dokumentace a různé doplňky, zatímco některé obchody či výrobní a skladové provozy disponují mnohem širším rozpětím předmětů.

Pořádek v šanonech

Stěhování je pro mnohé firmy příležitostí k důkladnému úklidu a k probírce vlastní dokumentace. V přípravné fázi v průběhu balení věcí do krabic se můžete zbavit starých nepotřebných dokumentů a všech předmětů, které již dosloužily nebo zabírají v kanceláři místo. V šanonech si také můžete udělat větší přehled a pořádek, můžete je lépe označit a uspořádat. Nezapomínejte si také všechny krabice pečlivě označit a popsat, aby bylo zřejmé, do které kanceláře patří.

pracovní ruch v kanceláři

Demontáž a montáž nábytku

Jedním z nejobtížnějších kroků je rozmontování a opětovné sestavení stolů, skříní, polic a dalšího nábytku. Výhodou ovšem je, že tyto práce zajišťují stěhovací firmy v rámci stěhování firem v Praze a kdekoli jinde. Na montáž i demontáž nábytku se vztahuje i pojištění, které je běžnou součástí smlouvy o dílo, nemusíte mít tedy obavy, že byste utrpěli vinou někoho cizího ztrátou či poškozením vašeho inventáře.